18 Aralık 2015 Cuma

Bağcılar da Darth Vader Cosplay'i yapan genci dövdüler

Star Wars The Force Awakens dünya çapında en çok konuşulan film oldu. Star Wars serisinin başlangıç filmi 1977 de yayınlanmasının ardından çok büyük bir hayran kitlesi kazandı. Milyonlarca hayranı olan serinin ülkemizde de merakla beklenen yeni filmi Star Wars The Force Awakens geçtiğimiz günlerde vizyonlarda yerini aldı, ülkemiz sinemalarında da tüm dünya sinemaları ile aynı anda yayınlandı. Star Wars sevenler arasında bir gelenek haline gelen filmi izlemeye giderken cosplay yapmak, Bağcılarda yaşayan Emre B. K. için hiç de hayırlı olmadı. 

Arkadaşları ile filme cosplay yaparak gitmek için anlaşan Emre B. K. evinden çıktığında bir grup gencin saldırısına uğradı. Star Wars filminin kötü karakteri Darth Vader kostümünü giyinip evinden çıkan Emre B. K. taksi durağına kadar yürümek istedi insanların şaşkın bakışlarından rahatsız olmadığını söyleyen Emre B. K. olayın ardından "abi sinemaya babamla gitmediğime pişman oldum" dedi. Emre B. K. Oturduğu mahallede yaşayan bir grup gencin saldırısına uğradıktan sonra soluğu hastanede aldı. 
Kendisi ile konuştuğumuzda psikolojisinin bozulduğunu ve her ne olursa olsun bir gün filme cosplay yaparak gideceğini söyledi. Sohbetimizin devamında ise; 


Ben: Neden Darth Vader gibi giyindiniz ? 

Emre B. K.: Moruk benim gibi Star Wars seven bir grup arkadaşım var biz yeni filmi heyecan içerisinde bekliyorduk, nerede nasıl izleyeceğimiz hakkında planlarımızı yaptık filmdeki karakter gibi giyinip taksimde izlemeye karar verdik. 

BenGiysilerinizi neden evde giyindiniz ? 

Emre B. K.: Ben rahat adamım moruk, bunu yapmakta hiçbir sakınca görmedim zaten sinema salonuna babam götürecekti işi çıkınca korsan taksi ile gitmeye karar verdim. Sevdiğim filmlerin karakterleri gibi giyinmeyi çok seviyorum Batman v SupermanDawn of Justice filmi için Batman kostümlerimi hazırladım bile ama bu sefer sinema yakınlarında bir yerde giyineceğim. 

Ben: Sizi darp eden kişileri tanıyor muydunuz ? 

Emre B. K.: Evet tanıyorum bizim mahallenin çocukları zaten her gün selamlaştığım insanlar, aralarına ilk okul arkadaşlarım bile vardı. Kendimi ifade edemediğim için dayak yediğimi düşünüyorum.  
Ben: Olay tam olarak nasıl gerçekleşti. 

Emre B. K.: Valla moruk giysilerimi giymiş taksi durağına doğru gidiyordum, beni gören insanlar şaşırdı tabi, gerçi aptallık bende maskeyi takmasaydım dayak yemeyecektim ama her neyse. Oturduğum siteden çıkarken grup halinde takılan arkadaşlar beni çağırdılar. Birbirlerine hiçbir zaman isimleri ile hitap etmiyorlar gizemli insanlar ama ben hepsinin adını biliyorum. Olay esnasında konuşulanlar tam olarak şöyleydi. 

Mugo bu kimdir tanisan ? 

Nebilim Çeko çağır hele nedir öğrenek... 

Siyahlı gel hele a. koduuuum. 

Ne iş lan necisin sen memur musan deli misen nesen tırrek. 

Derken kafama yumruk attı birisi bende espri yapacaktım diye sesimi çıkarmamıştım o ana kadar "lan ben Emo" dedim kimse duymadı, kafama vuran çocuğun eli acıdı kıvrandı biraz, arkadaşları çocuğun eli acıdı diye bağıra bağıra dövmeye başladılar. Birisi kafama taşla vurdu Allahtan bir şey olmadı kask sağlamdı ama kafama taş ile vurdukları için kask kırıldı tabi kafamda kırıldı. Ben o an tabi kendimden geçmişim en az vuran kimse ona doğru koşuyorum falan çok değişik şeyler yaşadım orada tamamını anlatmak istemiyorum. Aralarından biri kaskı çıkarınca yüzümü gördü sarıldı biz ne yaptık gibi şeyler söyledi üzüldüler baya, ben kendimden geçmişim tabi çok ağır darbeler aldım. Sucu motoruyla beni hastaneye götürdüler gözümü açtığımda Star Wars Cosplay grubundan arkadaşlarım vardı teselli ettiler. 

Ben: Şikayetçi oldunuz mu ? 

Emre B. K.: Hayır şikayetçi olmadım ortada çok büyük bir yanlış anlaşılma var yanlışlıkla dayak yedim. Zaten beni döven çocukların çoğu ya denetimde yada suç geçmişi kabarık insanlar onları yakmak istemedim. Hastanede ziyaret ettiler özür dilediler,  az kullanılmış Macbook laptop ve az kullanılmış 3D LED TV hediye ettiler ve üstüne ömür boyu özel güvenlik garantisi verdiler. 

Emre şuanda lise son öğrencisi ve muhasebe stajı yapıyor, üniversiteyi yurtdışında okuduktan sonra Silikon Vadisinde bir iş bulmayı düşünüyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder